30. december 2010

2010 gøres op.

2010 går på held og scrap året gøres op.
Jeg må vist indrømme at jeg har fået lavet langt mere end jeg har følt jeg har :) Har så mange billeder liggende og føler ikke rigtig at bunkerne bliver mindre, men det må være fordi jeg er godt til at fylde dem op.....

i 2010 er det blevet til:
Lo'er: 12x12: 82 stk.
8x11,5: 40 stk.
8x8: 58 stk.

13 Kort, hvoraf et er til OSH, 10 er julekort, et er fødselsdagskort og så et kuvertkort til en ganske særlig person

Et julebage album og et 4 sidet 8x8 "kort" til oldemor

Jeg har været med på SAM 2 gange, Marthon 3 gange og Scrap 'n'n dream 1 gang

Et af de LO'er fra 2010 som jeg er mest glad for er dette af min lille pige, da hun var helt lille.


Nu vil jeg gå i tænkeboks og lave en "nå/mål liste" for 2011. syntes det har været sjovt at se nogen af i andres rundt om på bloggene her i december, og hvad i har nået af dem.
Jeg vil lave en liste over de ting jeg gerne vil nå at lave i 2011, så bliver det sjovt at se når året er slut om jeg har nået det, eller noget helt andet ;)
Hvad har i andre nået i år?

Nu må i have et rigtig godt nytår alle sammen.

2 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår : )
    Nøj hvor har du nået meget : ) det er jo helt vild. Jeg har ikke nået ret meget og da slet ikke Layouts. Mange kort og 3 mini albums så... men jeg er også bare såååå langsom en scrapper, der kunne jeg godt lære noget af dig : )
    Skønt lo af din pige : )

    SvarSlet
  2. Sødt lille-pige-layout i de farver.
    Og så har du da været vildt flittig - især med layouts kan jeg se. Flot klaret.

    Godt nytår til dig og din familie herfra.

    SvarSlet