21. januar 2011

Award

Til min store overraskelse og glæde, har jeg modtaget en award fra Mio, og så efter så kort til i blogland.
Bloggen startede jeg den 31/5-2010, den tæller nu 47 indlæg og 898 besøg, hvilket vel egentlig er meget pænt på så kort tid.
Jeg er glad for at være med her i denne sjove verden og kigge rundt på alle jeres skønne blogs, men havde da ikke lige regnet med at denne skulle dumpe ind hos mig. Tak Mio!


And it goes like this:
By accepting this award I will complete the following:
1) Thank and link back to the person who awarded me.
2) Share 8 things about myself.
3) Pay it forward to 8 bloggers that I have recently discovered.
4) Contact those bloggers and tell them about their awards.

Ja den må jeg så lige tygge lidt på, og så vender jeg tilbage, der er jo lidt at vælge imellem da alle de blogs jeg kender må siges at være nyligt opdaget :) og så er der lige den med 8 ting om mig selv Hmm det er altid svært.
 
Rigtig god weekend!

1 kommentar:

  1. Tillykke med din award.
    Ja, man bliver lige lidt overrasket.....men dejligt med påskønnelse.
    Husk at nyyyyyde det !

    SvarSlet