18. januar 2011

Tilbage til Disney

God aften :)

Jeg er igen tilbage til at arbejde med billeder fra vores tur til Orlando, og rigtig mange af dem er fra Disney, så jeg vil da lige dele et LO jeg har lavet her til aften.
Forsøger at bruge nogen af tingene fra "brug 100 tings listen", men det går ikke så godt, denne gang er det blevet til at bruge en rubon, men ok det er så første gang jeg har brugt sådan en. Det vigtigste er vel osse at få scrappet og ikke så meget om man nu lige får brugt noget fra den liste.


Fortsat god aften til jer alle.

3 kommentarer:

  1. Skøn side du har lavet : )

    SvarSlet
  2. Dejlig side fra jeres store tur over there....
    Og ja, det vigtigste er da at du får scrappet og bruger det du har.
    Og en rub on er vel også en start....haha. Der gik lang tid, inden jeg begyndte at bruge dem, og jeg er faktisk blevet rigtig glad for dem.

    SvarSlet
  3. Tusind tak for din søde kommentar, den er jeg rigtig glad for :-D

    Jeg vil bare så gerne til USA en gang, så jeg vil glæde mig til at følge med i dine Disney LO'er. Jeg er vild med rubons, men rubons og jeg er aldrig blevet helt gode venner, jeg har det med at få dem ødelagt før de er gnubbet helt over på LO'et ;-D Men du er nu sluppet godt fra det :-D
    Det er lækkert at få brugt noget af det man har liggende.

    Det ser ud til, at I rigtig hygger Jer på billederne :-D

    SvarSlet