9. februar 2011

Award!

Nu er det tid til at få sendt den flotte award videre i blog verden.
Den ser sådan her ud:

Jeg fik den af Mio

Med awarden følger disse opgaver:
1) Thank and link back to the person who awarded me.
2) Share 8 things about myself.
3) Pay it forward to 8 bloggers that I have recently discovered.
4) Contact those bloggers and tell them about their awards

Her kommer 8 ting om mig, pyha det er altser ikke nemt lige at finde på.
1. Jeg er hjemme hygge menneske.
2. Elsker sol og varme.
3. Holder af at nusse i min have.
4. Begyndte at scrappe for at få styr på mine billeder.
5. Udpræget B menneske.
6. Er glad for at læse, men da tiden ikke er til det hele, er det blevet til lydbøger som kan høres mens vasketøjet ordnes.
7. Kan godt lide orden, så hvorfor roder mit skrivebord altid.
8. Er blevet afhængig af div. scrap arrangementer, syntes det er så hyggeligt at scrappe mellem så mange mennesker.

Og så skal den gives videre til 8 bloggere, det er temmelig svært da jeg ikke kender så mange i dette fantastiske land endnu. Mio fik jeg den af, så hun kan ikke få den igen, selvom hun fortjener den.
Aka har fået den flere gange, men jeg elsker at læse med på din blog så her får du den endnu en gang.
Ragna har besluttet at lukke sin blog, men du får den alligevel, da jeg har nydt at kigge på din Lo'er og fundet masser af inspiration.
Sabrina fordi hendes blog altid er fyldt med alt mulig forskelligt, som er så facinerende at jeg bare må ind og kigge hvad hun nu har fundet på.
Kirsten hvis Lo'er jeg jævnligt kigger på for inspiration, de er så lækre.
Vibeke kan godt lide forskelligheden i hendes designs.
Marianne som var den første der spurgte om ikke jeg havde en blog, og det måtte jeg jo hjem og lave, så det er hendes skyld jeg er her :)

Jeg ved godt at det "kun" er 6 men jeg har desværre ikke flere at dele ud til, men mon ikke jeg med tiden få flere på min liste over dejlige scrap sider.

Nu skal jeg så bare lige finde ud af hvordan jeg gør de mennesker opmærksom på at de har fået denne award...
men først skal pigerne hentes, så det må blive senere, kan i have en dejlig dag der ude....

1 kommentar:

  1. Allerførst tillykke til dig med din award. Godt du fik gang i en blog - og det er jo en sjov verden.
    Du er også altid et besøg værd. Det var også derfor, jeg lige skulle kigge om du havde været flittig, mens jeg har haft gang i fødselsdagsfesten.
    Og så opdager jeg, at der er en award til mig igen.
    Og tusind tak skal du have. Det er altså en fornøjelse, at der er nogen, der gider besøge en, og læse om hverdag og fest !
    Tak for dine ord, Jeg vil tage dem til mig.

    SvarSlet