27. marts 2011

nyt, OSH og gammelt ;)

Så kom dagen hvor mit lille projekt blev givet væk, sikken en succes, alle som havde hjulpet med information, blev meget overraskede over resultatet, det blev kigget i, læst i osv. skønt når nogen man har brugt så meget tid på bliver modtaget så godt :) Men inden jeg viser det frem, får i lidt andre ting.


Først kortet som fulgte med gaven til farfar i går. Mande kort ved jeg ikke helt om det er, men syntes papiret passer meget godt til en mand der elsker at nusse i sin have. Aka kender du papiret ;)


Endnu et LO med gamele billeder, denne gang fra fastelavn. Nøj hvor var vi bare ikke kønne, men mange unger i gården, så sjovt var det at holde fastelavn. Papiret er endnu engang fra månedspakken fra love2scrap, denne gang er det februar pakken. rammerne er fra CM.


Til slut blev det til 4 kort mere til OSH, papiret sad jeg og skar mens min store pige var til gymnastik og vi forældre er tvunget til at vente i omklædningsrummet. jeg tog lidt papir rester, skæremaskinen, lim og en håndfuld hvide kort med. på den lille time fik jeg skåret en god stak papirer, limet disse på og osse billederne blev limet på. så skulle de bare pyntes færdigt da jeg kom hjem. Det må jeg gentage en anden gang, det var nemlig rart at have noget at pusle med mens vi venter. Solen skinner, vi har fået sommertid, så mangler vi bare noget varme :) den store pige er gået på venninde besøg og den lille tog far med på legepladsen, så jeg kan få lov at passe min begyndende halsbetændelse - øv gider ikke.... gå væk!

1 kommentar:

  1. Og TAK for disse sidder og redigerer fotos af de kort der bliver sendt lige om snart og kan se jeg ikke har en by på dig - hvis du gerne vil på DK-kortet sender du så lige en besked via ss eller osh. TAK =0)

    SvarSlet