4. oktober 2011

Kort til OSH

Her er så de kort jeg fik lavet til OSH den anden dag, hele 10 er det blevet til :) Jeg havde egentligt fundet et af de der fif på OSH bloggen, men da jeg kiggede gennem min rastekasse for at finde farver, faldt jeg over nogen citater, og endte hvor jeg sluttede min "produktion" sidste vinter. Så hermed lidt citatkort til OSH


Der er lidt tid endnu til SAM, så mon ikke der kan nå at blive lavet lidt flere kort inden da.

Håber i der var på Convention havde en fantastisk dag / weekend.
Vi havde det skønneste vejr til at fejre fødselsdag i, så vi fik kage og boller på terassen. Havde slet ikke forestillet mig at vi den 1/10 kunne sidde ude, men dejligt var det.
En dejlig tirsdag til jer alle.

1 kommentar:

  1. Dejlige kort du har fået lavet til OSH ; ) 10 stk og dig der engang sagde at du ikke kunne lave kort : ) det kan du bestemt. Skal du igang med at lave julekort?
    Rigtig god dag
    Knus

    SvarSlet