19. april 2012

Jeg har lavet kort ......

Ja den er god nok. jeg har lavet disse to kort her til aften :)


Syntes faktisk selv at de er blevet rigtig gode.
Jeg har en kæmpe kasse med restepapir, og hvis det skal blive ved at kunne være i kassen er jeg altså nød til at bruge noget af den. Så har besluttet at der skal laves en masse kort.

Mio, de der patroner er ikke specielt billige, men dog billigere end her hjemme, de koster alt mellem ca. $20 og $60, jeg vil tro at de 3 jeg havde med hjem kostede mig omkring $100 totalt. Men så kan jeg osse få rigtig meget forskelligt ud af dem.

Sov godt :)

2 kommentarer:

  1. Hold da op du har lavet kort : ) sådan ...... Det er rigtig flotte og ja rester skal også bruges og kort er oplagt.
    Det lyder i mine øre som billigt tihi.. Men jeg er jo også vandt til DK priser : )
    Rigtig god dag er de kommet afsted ?

    SvarSlet
  2. Ejj hvor er de fine de kort!!

    SvarSlet