24. april 2012

Nyt værktøj skal bruges

Nu er det på tide at prøve at lave et par kort uden at kopiere fra nogen.
Det blev til disse 3 kort. De to først er super simple, men syntes papiret er ret sødt, det er nogen rester som jeg fik af Mio på et tidspunkt. Mange tak for dem :)
På alle 3 kort har jeg leget med min nye kant og hjørne punch fra Martha Steward.



På det sidste kort har jeg leget med en ugle fra en af mine nye "patroner" 'give a hoot' til min cricut. Ved ikke helt hvad jeg skal syntes om det, det er lidt mørkt. Men så fik jeg osse taget mit X i brug, som jeg købte på SAM, hvorfor har jeg dog ikke købt sådan et noget før, er helt forelsket :)

Tak for alle jeres søde kommentarer

7 kommentarer:

  1. Det er nogle søde kort, og så er den MS punch ret så lækker
    God dag

    SvarSlet
  2. Søde kort og lækker MS punch.
    Du må ha en forsat god dag

    SvarSlet
  3. Søde kort allesammen - og flot kantpunch.
    Charlie sagde, at jeg skulle købe et X - og det gjorde jeg så. Det har jeg bare været så glad for til alle de små dimser. Slut med at smøre limklatter allevegne.

    SvarSlet
  4. Superfine kort. Lækker kant.

    SvarSlet
  5. Flotte kort :) og lige som andre er jeg vild med den punch kant ;) Fortsat god aften.

    SvarSlet
  6. Det er du kommet godt fra : ) flotte er de. Lækker kantpunch den gør klart en stor forskel. Det kryds kommer du til at elske : )

    SvarSlet