16. april 2012

SAM

Jubiiii jeg har endelig fået min computer igen, nu med ny og helt tom harddisk, tror lige jeg har lært det der med backup.......

I weekenden var jeg til Scrap-a-mania i Roskilde, det var som altid hyggeligt.
Denne gang havde jeg brugt en del tid hjemmefra på at lave 'power layout' Så jeg kunne stille og roligt sidde og klistre det hele på og nusse lidt om siderne.
Her er lidt af det jeg fik gjort færdigt i weekenden.



Jeg er blevet rigtig glad for min cricut maskine. alle bogstaver, tal, snemanden og pakken er skåret ud på den.

Kan i have en dejlig mandag der ude.

2 kommentarer:

  1. Selv tak for en hyggelig weekend : ) fedt at du fik så meget lavet det ser godt ud : )
    Smart at du laver det næsten færdig hjemme fra, fik du igrunden købt nye kort til din cricket da du var afsted?
    Hurra at din pc virker igen, husk det nu backup og atter backup altid : )
    For flere år siden mistede jeg først alle oplysninger på min pc og 1 uge efter stod min mobil af, prøv at spørg om jeg mistet alle oplysninger : 0 det tog et helt år inden jeg havde nogen Lunde genskabt kontaktoplysninger suk. Så aldrig mere
    Rigtig god uge til dig knus

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig godt ud..

    SvarSlet