14. maj 2012

Sådan går tiden :)

Så gik der lige en uge mere, det er helt vildt så hurtigt tiden går lige for tiden :)
Jeg havde fødselsdag i onsdags, så der havde vi besøg af min far, rigtig hyggeligt. Ham ser vi nemlig ikke så tit, eftersom han er emigreret til Bornholm.
I lørdags havde vi så besøg at nogen venner og Julia's bedste ven, der er kun et halvt år imellem dem og de leger rigtig godt sammen, det er så dejligt.
Scrap er det derfor ikke rigtig blevet til den sidste uge, men så jeg da lige et på LO'er mere fra weekenden i Odense, som jeg kan vise.


På det første har jeg brugt den vimpel punch som jeg købte der ovre, den skulle jo bruges med det samme :)


På det andet har jeg brugt en masse blomster, noget jeg meget sjældent gør, men det var vist en weekend med nye ideer der skulle afprøves :)

Rigtig god mandag aften til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar