10. juni 2012

Ringsted scrapklub

I går var jeg hjemme hos Camilla i Ringsted og scrappe hele dagen, det var rigtig hyggeligt, og så fik jeg osse lavet noget, sikke dejligt.
Jeg er stadig igang med disney billeder, men bunken bliver mindre, selvom der stadig er mange tilbage.
Her er lidt af hvad jeg fik lavet i går.




Der har været en lille pause på bloggen, for min picasa nægtede lige pludselig at samarbejde. Så den måtte lige geninstalleres, så nu virker det igen.
Og så har vi haft en travl uge, men shoppetur i fields mandag med Julia, tur til Knuthenborg tirsdag med Monica og en tur på Roskilde dyrskuen fredag, og så lige scrapklub i går. Næste uge fortsætter i sammespor, men håber da jeg får tid til at blogge lidt ind imellem.
En fortsat god søndag til jer alle.

2 kommentarer:

  1. Ihh nogle søde og dejlige børnesider du har fået lavet :)

    SvarSlet
  2. Flotte Lo´er du har lavet. Nogle gange tænker jeg på om jeg ikke bare skulle tage til Euro Disney for at have muligheden for at scrappe billeder af figurerne...hi hi...så er man vist lidt nørdet, ikk´?

    SvarSlet