12. august 2012

Lang pause fra bloggen

Jeg er tilbage..... Jaae

Jeg har været længe væk fra bloggen, her i sommer, tiden er fløjet med ferie og den glædelige begivenhed for arbejdsløse som mig, at bruge min juli i aktivering :(  Men nu er det slut og jeg kan nyde august som jo ser ud til at blive rigtig fin :)

Jeg har dog ikke holdt helt ferie fra scrapperierne. Jeg har lavet et album, som jeg i dag gav min far, da vi fejrede hans 70 års fødselsdag.
Albummet byder på lidt nostalgi fra tiden der gik. Der lidt stambogs sider om hvor og hvem han kommer fra. lidt billeder fra min og min brors barndom. Og ikke mindst lidt om hans nylige tur til Paris med Team-rynkeby. Er ret stolt over at han kørte den tur.

Her kommer en stibe billeder fra albummet:

Forsiden.

 Set oppe fra. har aldrig før fyldt et album så meget.

 Et kig ind i albummet.

De første sider springer jeg over, der er for mange oplysninger.
Her er der et billede af det hus han er født i, som det ser ud i dag og lidt stamtræs sider.

Flere billeder kommer de næste dage.
Dejligt at være tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar