28. august 2012

Tilbage til starten

Skulle egentlig først have min første rigtige vagt på lørdag, men har lige været afsted på arbejde både i dag og i går, men altså glæder mig til aftenvagter, det der med hjemmefra før 06 er ikke helt min stærke side.

Lidt scrap har jeg nået de sidste par dage/aftner. Her er lidt kort fra #1 på OSH bloggen.


Jeg har stadig alt for mange rester, så forsøger at bruge nogen af dem, og hvad er nemmere end at tage fif'ne fra en ende af, nu jeg ikke var med fra starten. Så må jeg se hvor mange af dem jeg får prøvet.

I morgen vil jeg tage til samtale i jobcentret, frem for at tage på arbejde........ Nå ja det er vel bedre at bruge penge på samtale og udbetaling af supplering af dagpenge, end lade mig gå på arbejde og tjene penge. Nej nej jeg er ikke træt af systemet......

1 kommentar:

  1. Hvor er de bare flotte.
    Og sikke en fin ide at starte forfra. Måske skulle jeg følge efter dig....Der er vel kommet nye soldater til.

    SvarSlet